جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
محیط زیست دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۲۹:۴۷

رئیس اداره محیط‌ زیست دزفول:
میزان خسارت زیست محیطی رودخانه دز اعلام می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: رئیس اداره محیط‌ زیست دزفول گفت: میزان خسارت وارد شده به رودخانه دز به علت ورود نفت بررسی و پس از آن اعلام می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازتسنیم، فرهاد قلی‌نژاد اظهار داشت: محیط زیست یکی از مهم‌ترین نیازهای زندگی فردی و اجتماعی ما بوده و به همین جهت، باید بیش از گذشته برای گسترش و خدمات این مقوله مهم تلاش و برنامه ریزی کرد. وی افزود: به همین جهت، امسال اداره محیط زیست دزفول برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای حفظ و نجات منابع زیست محیطی شهرستان در بخش‌های مختلف شهری و روستایی دزفول و با همکاری بخش‌های مختلف  شهری طراحی و اجرا می‌شود.

رئیس اداره محیط‌زیست دزفول با اشاره به نقش مهم رودخانه دز در شمال استان خوزستان و اثرات اقتصادی و زیست محیطی آن، عنوان کرد: به همین جهت و با همکاری واحد عملیاتی شرکت نفت و گاز  مسجد سلیمان آلودگی‌های اخیر این رودخانه رفع شد. وی گفت: با اقدامات صورت گرفته تمام آلودگی ناشی از این حادثه پاک سازی و از ورود نفت به رودخانه و زیستگاه‌های جنگی اطراف آن جلوگیری شد و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد. قلی‌نژاد با بیان اینکه آلودگی اخیر به علت فرسودگی و شکست لوله  یکی از شاخه‌های فرعی منشعب از رودخانه دز اتفاق افتاده است، ادامه داد: خسارت‌های ناشی از این حادثه و میزان تلفات گونه‌های مختلف طبیعی پس از بررسی توسط کارشناسان اعلام می‌شود.




  کد خبر : 3199
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :